Koeputki

Citrus Koeputki on seuraavan sukupolven tuotekehitysohjelma. Koeputken innovaatiolaboratoriossa Citruksen asiantuntijat testaavat uusia tuoteideoita. Mukaan voivat ilmoittautua myös organisaatiot, jotka haluavat testata tuoteaihioita tai tuoda Koeputkeen omia ideoitaan. Koeputken päästä tulee ulos valmiita digitaalisia ratkaisuja.

Koeputkeen?

Löytyykö sinulta tuoteidea, jonka haluaisit toteuttaa? Haluatko olla mukana päättämässä huomisen ratkaisuista?

Lähde mukaan tuotekehityksen vallankumoukseen ja ilmoita organisaatiosi mukaan Koeputkeen! Ilmoittautuminen on maksutonta. Koeputkessa pääset vaikuttamaan siihen, millaisia digitaalisia tuotteita Citruksella rakennetaan seuraavaksi. 

Pienoiskuva

 

  1. Kaikki alkaa ideasta 
  2. Idea muuttuu tuoteaihioksi ja sitä testataan innovaatiolaboratoriossa.
  3. Tuoteaihio on toteuttamisen arvoinen.
  4. Tuotekehitys
  5. Koeputkesta tulee ulos valmis digitaalinen ratkaisu. Tuote esitellään maailmalle.
     

 

Ideatestausvaiheessa olevat palveluideat

  • Tiedonhallinta 
  • Älyä sopimustenhallintaan tietosuojan näkökulmasta
  • Omavalvonta
  • ePrivacy - digiviestinnän vaatimustenmukaisuus
  • Kokonaisarkkitehtuurin arviointi ja hallinta
  • Tiedolla johtamisen arviointi ja hallinta

Kerromme näistä lisää, kun Koeputken tutkimus valmistuu.
 

Citrus Koeputkessa olevat palvelut 

myRFX* - Älykäs hankintapalvelu

*Request for Xthing

Kilpailuttaminen muuttuu juuri nyt. Citrus myRFX mullistaa hankintojen kilpailuttamisen. Tuomme analytiikan ja automatiikan mukaan hankintaprosessiin ennennäkemättömällä tavalla. Olemme koeponnistaneet myRFX-palvelua asiakkaiden kanssa ja todenneet konseptin toimivaksi, tarpeelliseksi ja liiketoimintaa edistäväksi.

Lean-ajattelu

myRFX yhdistää lean-ajattelun seitsemän eri periaatetta. Se vähentää esiselvitystyön ja kilpailutusprosessin kokonaisaikaa parantaen siten kustannustehokkuutta.

myRFX osallistaa henkilöstön mukaan jo aikaisessa vaiheessa, jotta valmiudet muutokseen ja onnistuneelle projektille voidaan mahdollistaa.

  1. Arvon määrittely perustuu loppukäyttäjän ja asiakkaan näkemykseen
  2. Arvoketjun tunnistaminen ja kaiken arvoa tuottamattoman toiminnan poistaminen
  3. Työntekijöiden osallistaminen heti alussa
  4. Toiminnan jatkuvan kehittämisen
  5. Aidon asiakaslähtöisyyden pohjana on lisäarvo.
  6. Jatkuvan kehittämisen periaate.
    Vähennetään tehtäviä, jotka ovat ennakoimattoman laajuisia ja joista puuttuu standardoitu työmalli.
  7. Kustannustehokkuus.
    Tarkoitus on minimoida hukka-aikaa, karsia turhaa työtä, lisätä laatua, noudattaa just-in-time-imuohjausperiaatetta ja välttää ylilaadun tuottamista.
Kysy lisätietoa

Ilmoittaudu mukaan tuotekehityksen vallankumoukseen

Pakolliset kentät merkitty