Varaa ilmainen sparrailuaika

Artikkeli Tiistai 11.6.2019

Yksilöllinen palvelukokemus on valttikortti.

Palvelukokemus, joka räätälöityy kunkin käyttäjän mukaisesti, alkaa tänä päivänä olla edellytys alalla kuin alalla. Mutta miten sen voi toteuttaa?

Kun taustalla hyrrää Citruksen sääntömoottori, monimutkaiset asiointikokonaisuudet räätälöityvät yksinkertaisiksi ja yksilöllisiksi.

Sääntömoottori on kokeillut vahvoja siipiään jo teollisuudessa, palvelualalla sekä lakiasioinnin mahdollistamisessa - erinomaisin tuloksin. Sen avulla voidaan varmistaa yksilöllinen palveluohjautuminen, joka on täysin riippumaton asioinnin ajankohdasta.

Varaa ilmainen sparrailuaika!

Pieni profiilikuva - Jussi Elo

Jussi Elo (Business Designer) haluaa mielellään sujuvoittaa sekä helpottaa työntekoa. Hänen toiveensa on simppeli: tehdä maailmasta käytettävämpi.

 

Pieni profiilikuva - Anne Klemetti
Anne Klemetti (Customer Experience Management) haluaa syventyä asiakkaan ongelmaan ja etsiä haasteeseen sopivan ratkaisun palvelumuotoilijana. 

 

Selvitä ilmaiseksi miten Sääntömoottori voi auttaa sinua

Asiantuntijamme kertovat, kuinka Sääntömoottorin avulla luodaan tehokkaita ja yksilöllisiä asiakaskokemuksia. Varaa ilmainen sparrailutapaaminen Service ja Business Designereidemme kanssa! 

Tutustu myös