Asiakastarina - Digitaalinen lakipalvelutalo Agens

Referenssi Tiistai 15.1.2019

<tavoite>

Yhteistyö Citruksen ja Agensin välillä alkoi vuonna 2016, kun digitaalinen lakipalvelutalo Agens halusi laajentaa nettisivujensa palvelutarjontaa. Lisäksi asiakkaan palveluprosessia haluttiin kehittää. 

Tavoitteeksi asetettiin luoda älykäs palvelu, jossa asiakas saa käyttöönsä täydet lakimiespalvelut sopimuksien laatimiseen hänelle sopivana ajankohtana. Yksinkertaiset, ohjaavat kysymykset johdattavat asiakirjan valmistumista, oli kyseessä sitten yksityishenkilön, yrityksen tai yhdistyksen lakiasiointi. Asiakkaille tarjotaan mahdollisuus saada valmiita sopimuksia helposti. Samalla Agensin asiantuntijoiden työaikaa voidaan kohdentaa vaativimpiin työtehtäviin, kun luonteiltaan toisteiset työtehtävät siirtyvät esivalmistelua sekä loppuhyväksyntää lukuunottamatta pääasiassa automaation pariin.

<toteutus>

*SmartForms -sääntömoottorin avulla voit luoda yksilöllisiä asiointipolkuja palvelujesi käyttäjille.

Jo kolmen kuukauden jälkeen Agensille toimitettiin perusvalmiuteen verkkokauppa, johon sisällytettiin SmartForms -palvelu*. Sivuston verkkokauppa käyttää älykästä sääntömoottoria, jossa jokainen sopimus räätälöityy asiakkaan täyttämien vastauksien kautta juuri sopivaksi. Jokaisessa sopimuksessa yhdistyy sekä lain vaatima juridinen prosessi että älykäs automaatio. 

Agensilla on nyt käytössään työkalu, joka ohjaa toistuvat sekä samanluonteiset asiakasasioinnit ripeästi toivotun lopputuloksen pariin, ja vapauttaa samalla asiantuntijoiden aikaa muuhun erityisen vaativaan tekemiseen.

Asiakkaan näkökulmasta Agens tarjoaa nopean sekä edullisen palvelun, jossa asiakirjat sekä sopimukset ovat aina laadultaan erinomaisia sekä myös keskenään tasalaatuisia. Edes kellonaika tai oma fyysinen sijainti ei ole este äärimmäisen tärkeiden sopimuksien sekä asiakirjojen laatimiselle, sillä Agensin sopimuspalvelu toimii sujuvasti jopa älypuhelimella. 

Tutustu Agensin palveluihin!

Kysy lisätietoa

Testivoittaja

Sääntömoottori taipuu monenlaiseen työhön, ja esimerkiksi Citruksen palkittu myGDPR-palvelu onkin rakennettu sääntömoottorin toiminnallisuuden päälle.

Yksinkertaisuutta älykkäällä ratkaisulla